trešdiena, 2010. gada 1. decembris

filmu vakars?

hmm...novembrī man bijuši tikai 2 raksti..slikti, slikti. :) Un vēl ņemot vērā to, cik "aizņemta" esmu - neko īpašu nedaru, pēc tam pati kaunos un tā..neforši.

Pēdējā laikā diezgan daudz skatos filmas, bet, tā kā man ir grūti ar nosaukumu atcerēšanos (arī labām filmām), izdomāju tās rakstīt arī šeit.




  • Aizaugušā grāvī viegli krist - skatoties šo, pāris reizes aizmigu. :) Noskatījos tikai tādēļ, lai nepaliktu tāda pa pusei redzēta, pa pusei nē. Nav no tām labākajām latviešu filmām, manuprāt, protams.
  • Aveņu vīns - super! Nezināju nemaz, ka latviešiem ir šāda veida filmas. Interesanta, miegs nemaz nenāca atškirībā no iepriekšējās. Un var arī noskatīties youtube (ir ielikta pa daļām).
  • A Golden Christmas - man jau ir Ziemassvētku noskaņojums, tādēļ arī sāku skatīties atbilstošas filmas. Super filma, lai atpūstos, ne par ko nedomātu, ne uz ko neiespringtu. Mīlīga "pasaka"! :)
  • The Stone Family - nedaudz savādāka par iepriekš minēto. Šī ir tāda, kurā var iztēloties sevi tur un just līdzi, varbūt arī kāda asariņa pasprūk...es gan turējos kā vīrs. Bet ļoti jauka filma par ģimeni, lielo mīlestību utt., utt.
  • Into The Wild - noskatījos un kārtējo reizi sapratu, ka drāmas nav manas filmas. Vienmēr pārāk iejūtos, aizdomājos, sagruzos un tā. Un tad vienmēr domāju:"Vairs nekad neskatīšos drāmas!" Jā, kā tad! Šāda tipa filmās tomēr ir KAUT KAS.
Nu, tas arī viss...nākamreiz gan jau par vēl vairāk filmām, man jau te rinda uz skatīšanos. :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru