sestdiena, 2011. gada 1. janvāris

I did it! :)

Njāāā...labu laiciņu neesmu drukājusi, bet, re, kā labojos jau pirmajā gada dienā. Iemesls tam bija mans non-stop darbs, bet es to izdarīju - izturēju 21 dienu pēc kārtas no rīta līdz vēlam vakaram. Interesanti jau bija "pamainīt vidi (i/c Domina :) )", beeeet tad, kad cilvēki nebija, vienk nezināju, kur likties no garlaicības, labi, ka vismaz "kaimiņi" tur tādi labi gadījās. Ko es pa šo laiku izdarīju? Izlasīju "Breakfast at Tiffany`s" - man jau patikās, filmu gan vēl nav sanācis laiks noskatīt, bet, nu, klasika, klasika. Un izlasīju "Miesassargs" grāmatu, jo filmu es nemaz īsti nebiju redzējusi, viss, ko zināju - tur ir Hjūstone, kas dzied "I will always love you" aktierim, kura vārdu aizmirsu pēkšņi. Bet, nu, tagad arī šo filmu būs jānoskatās. Starp citu, cilvēki darbā kā par spīti sāka nākt vairāk tieši pie interesantākajiem momentiem grāmatā. Izlasīju arī "Sex and The City" grāmatu, bet, nu, pirmsbeigas (nezinu, kā lai savādāk nosauc...nu, teiksim trešā ceturdaļa no grāmatas) bija forša, bet pārējais...laikam esmu "saaugusi" ar filmu un seriālu un to tēliem, ka grūti tajos citus personāžus iedomāties. Mmmm, varētu arī to filmu kādu miljono reizi noskatīt.
Sākām arī jaunu seriālu skatīties (jā, sanāca pat laiks...vakaros pirms gulētiešanas, jo dators vakaros mūsmājās netika slēgts iekšā :D) - $%*! My dad says, nu, tiiiik labs, nesaprotu, kāpēc imdb tik zems vērtējums, tur var smieties vienā laidā..it sevišķi pēc garas un garlaicīgas darba dienas.

Nu, un tā neko...man sāp galva (kā jau pēc JG sagaidīšanas), tādēļ pietiks šai reizei, jo sajūta tāda, ka no aktīvās domāšanas vēl vairāk sāk sāpēt. :D


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru