sestdiena, 2011. gada 8. janvāris

darīt neko

Pēc sava 21 dienas non-stop working beeeeeidzot varēju darīt neko. Un to darīju godam! Visu nedēļu pavadīju, skatoties filmas un seriālus..un, ak, jā, uzadīju cepuri - tas mans vienīgais varoņdarbs. :) Bet neteikšu, ka jūtos baigi slikti, galu galā nākamnedēļ jau atsākas skola un esmu uzņēmusi enerģiju, lai beidzot sāktu kārtot tos n-tos parādus, kas man ir sakrājušies, un galu galā...3 KURSA DARBUS! Atliek vien turēt īkšķus, ka tas tiešām izdosies, jo augstskolā palikt uz "otru gadu" būtu pat pārāk muļķīgi.

Tad, nu, te būs filmas ir supermini aprakstiņiem (nemāku un nemaz negribu mācēt uztaisīt tās vērtēšanas sistēmas ar to, cik zvaigznītes lieku utt. Un vai te to vispār var izdarīt? Pāriet uz citurieni tikai tā dēļ arī ne visai gribas, jo te jau tā...pierasts).

  • Breakfast at Tiffany`s - viens vārds - KLASIKA; baudāma un skatāma klasika. :) biju gan vīlusies, ka vietām nebija, kā grāmatā aprakstīts, bet kopumā - superrr.
  • Despicable me - ļoti patika, sākot no soundtrack un beidzot ar tiem mazajiem dzeltenajiem vīriņiem. Vispār reti kura multfilma ir neskatāma..
  • Dinner for Schmucks - šajā gan es vīlos, salasījos tādas labās atsauksmes, bet tāds pļukš vien bija. Vienīgais, kas man tiešām patika, mans "moto", kas tika pieminēts - everything happens for a reason.
  • Miesassargs - nu, romaņķika, romaņķika, skatoties var salīdzināt, kādas filmas bija TAD un kādas ir tagad..un es neteiktu, ka man nepatīk tās toreizējās..... :)
  • Eat.Pray.Love - aaaah, es laikam būtu laimīgākais cilvēks pasaulē, ja es tā varētu ceļot. Tā pasaule ir tik dažāda un tik skaista!!! Man pat tas sižets aizvirzījās otrajā plānā, jo filma bija ļoti acīm baudāma. 
  • Hugh Hefner. Playboy Activist and Rebel - tā kā mani ļoooooti kaut kas pievelk par un ap viņu, man patika arī šī filma, un vispār apbrīnoju cilvēkus, kas ne no kā uztaisa kaut ko TĀDU! Kāpēc gan es tā nevaru?!
  • Greenberg - arī viens no maniem mīļākajiem aktieriem (Bens Stillers) izvēlas ne tikai labas filmas. Godīgi sakot, šo pat nenoskatījos, jo manai filmai beigu nemaz nebija...un nebija arī vēlme meklēt citu, lai noskatītos līdz pašām beigām. Nezinu, varbūt vienkārši neesmu pietiekami gudra, lai saprastu šo filmu...vai arī filma vienkārši nav laba!
  • I Love You Phillip Morris - šo varētu saukt par "šizīgo" gabalu, bet kaut kas man tomēr patika, neskatoties uz to, ka Džims Kerijs nav man tik mīļš aktieris..tāda saulaina šķita filma, neskatoties uz to, ka liela daļa darbības notika cietumā :)
Nu, un tas arī viss..vel iesāku divus seriālus, vienu jau noskatījos (nu, tik sērijas, cik ir "iznākušas") - Pretty little liars..un otram esmu tikai pašā sākumā, kārtējais vampīrveidīgais - The Vampire Diaries.

Un nobeigumā mans garadarbs - cepurīte.

Uz tikšanos! ;)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru