ceturtdiena, 2010. gada 28. oktobris

Ienīstu slimošanu

Kā man riebjas tādas dienas kā šī. Naktī vairākas reizes pamodos, jo grūti paelpot un visu laiku liekas, ka deguns slapjš. Visu dienu šņaukājos + tagad sāka asarot acis un klepus parādījās, t° man bail mērīt. :D Un ārā tik tumšs, it kā visu dienu būtu pulksten 18:00.

Un stulbākais ir tas, ka šādās dienās vienīgais, ko gribas darīt ir - NEKAS. Kaut kā piespiedu vismaz sevi aiziet uz veikalu (šoreiz ne uz to lielo, tālo), un tagad ledusskapī marinējas vistiņa un gatavojas trifeles. Ja kaut kas no tā sanāks supergaršīgs, ielikšu otrā blogā.

Bet tas arī viss - visu dienu nonīkuļoju, neko neizdarīju, uz skolu neaizbraucu. Besī
ā, ir viena laba lieta, ko izdarīju - pārtraucu lietot draugiem.lv aplikācijas, savādāk es to Duraku par daudz spēlēju, heh. Tagad atstāju tikai "brain", bet to arī tādēļ, ka dažreiz (tiesa gan ļoti reti) tur savus punktus var apmainīt pret labām lietām, piem, teātra biļetēm..un tā kā iepriekš ļoti daudz liku puzles, man punktu summa ir paliela.

Un, nu, esmu lielās dilemmas priekšā - dzert pašas vāktu/gatavotu cidoniju tēju, vecmāmiņas gatavotu upeņu tēju vai arī kaimiņa radu gatavotu aveņu tēju...hmmm, laikam jāmēģina visi pēc kārtas. Sliktāk jau diezvai paliks.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru